Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Αναβάθμιση μηχανισμού Leader GDF 910

Το σκεφτόμουν πολύ καιρο και με αφορμή ενα ψάρεμα ,ειπα να ξεκινήσω απο τον μηχανισμό του εγγλέζικου.


Είχα παραγείλει απο Αυστραλία ενα φύλλο carbon απο τον http://www.downriggershop.com.au/carbontex-drag-washers.html
Αφου πρώτα είχα μετρήσει το πάχος της τσόχινης ροδέλας πριν παραγγείλω,και ήταν 1χιλιοστο.


Έλυσα τα φρένα και έβγαλα την μία μεταλική ροδέλα και την μία τσόχινη.

Την μεταλική της έκανα ενα σταυρό με μαρκαδόρο και την έτριψα με ψιλό γυαλόχαρτο ώστε να ισιώσει ,οπως προτείνουν οι τεχνικοί των μηχανισμών,Σπύρος Πουλημένος στο ΨΑΡΕΜΑ τέυχος 209,και Πανος Κοτσοκολος στους greekspiners.


Μετά με έναν διαβήτη και ένα τρυπανι,τρύπησα και χάραξα το carbon φύλλο στις διαστάσεις της ροδέλας.Εβαλα και λίγο γράσο και έτοιμο για συναρμολόγηση.


Είχα ήδη πάρει και ένα ρουλεμάν για το line roller,οπότε με την ευκαιρία αλλάχθηκε και αυτό.


Η ταλαιπωρία του παλιού είναι εμφανής.


Τα ρουλεμάν τα πήρα απο τον Πειραιά KOYO JAPAN, http://www.donoupoglou.gr/default.asp?V_DOC_ID=2004
Αφού γρασαρίστηκε και λαδώθηκε,το μηχανάκι δούλευε καλύτερα απο καινούργιο!
Και η πρώτη δοκιμή στέφθηκε απο επιτυχία  http://fishingingreek.blogspot.gr/2014/04/float-fishing-reload.html





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ερμιόνη: Η πόλη και ο ψαρότοπος με την ματιά του Θανάση Πάτσιου

  Μια συνέντευξη του Θανάση Πάτσιου για την Ερμιόνη. Ενα σύντομο ιστορικό της πόλης από την αρχαιότητα ως σήμερα και βέβαια μια ψαροκουβέντα...